Tema: Re: duju kvapelis
Autorius: pjezo
Data: 2011-09-09 08:44:37
beja- tai patikrinti labai paprasta:)

tinginiam ir nesmalsiem:
-atvaziave ir ilgesniam laikui (nakciai tarkim) atjungiam vakumo zarnele nuo reduktoriaus ir uzkemsam gala einanti i kolektoriu kad negaudytu oro.
ryte vedasi be broblemu- labai tiketina kad butent duju nuotekis pro vakuma.

smalsiem:
-atvaziave ir ilgesniam laikui (nakciai tarkim) atjungiam vakumo zarnele nuo kolektoriaus, kolektoriaus skyle (vakumo nipeli) uzsandarinam kad negaudytu oro.
-ant vakumo zarneles (einancios is reduktoriaus) uzmaunan baliona, ar kad ir prezika:) -bet butinai sandariai (tarkim izoliacija ar pan)
-ryte atsidarom kapota ir ziurim- jei yra nuotekie- balionas bus issiputes (pas mane pripusdavo apie 2 litrus)
 -vedasi be broblemu- akivaizdu kad vienintele priezastis bedu ir buvo duju nuotekis pro vakuma.

"priest" <nebutina@rashinet.lt> wrote in message news:j4c8j5$u6$1@trimpas.omnitel.net...
> Mano mašinai irgi panašūs simptomai buvo ( sunkiai vedėsi, ilgai sukt 
> reikėjo, bet jeigu užgesindavai mašiną ant benzino, vesdavosi iškart), tik 
> dujų kvapo nebuvo. Nuvažiavus į BRC, diagnozė iš karto: praplyšo 
> reduktoriaus membrana. Išardė- akurat ( sakė, kad nuo labai sieringų 
> Lietuvoj parduodamų dujų). Pakeitė, viskas OK. Tiesa, pas mane dar 
> garantinis, tai mokėt nereikėjo. Dujų įranga 4-os kartos, BRC statyta, 
> pravažiuota 40 kkm.
> 
> Siūlau pabandyt prieš užgesinant variklį, perjungt nuo dujų ant benzino ir 
> tada užgesint. Jeigu po to mašina užsives normaliai, turėtų būti membranos 
> kaltė.
> 
> 
> priest
> 
> 
> 
> 
> "kastisv" <kastisv@takas.lt> wrote in message 
> news:j4au11$oii$1@trimpas.omnitel.net...
>> cia yra  kazkokios membranos beda. zinomas bugas. man dar spejo pakeist 
>> kaip garantini.
>> nors dabar ziuriu, kad gan seniai detos dujos. tai gal dar tuo metu nebuvo 
>> sito bugo. nors ir nuo senatves tai galejo nutikt.  ten kazkaip praleidzia 
>> dujas, ir jau vedasi ant duju ir benzo misinio, todel ir nesiveda ilgai.
>> tai arba keiti ta membrana arba visa reduktoriu.
>>
>> "aviliux" <aviliux@takas.lt> wrote in message 
>> news:j4ao11$gjl$1@trimpas.omnitel.net...
>>> 1995m. Audi A6, 2.8 AAH
>>> BRC ipurskimines detos 2005.08. Siemet pavasari pakeistas pirmas nulekes 
>>> purkstukas abo cilindras nebeveike. Po to buvo ok, patikrino ant stendo 
>>> ten Moletu plente. Kainavo viskas 180+50. Duju didysis filtras keistas 
>>> pernai, resurso jam dar koks 40kkm. Mazasis, kuris randasi po voztuvu 
>>> keistas 2007m, neisivaizduoju kas kiek reikia ji keist, pravaziavau su 
>>> juo ~40kkm.
>>>    Dabar rytais sunkiai kuriasi, starteri suku ~60sek. (vedasi gi visada 
>>> tik ant benzo). Isedes i salona pajuntu nezymu duju kvapeli, atidares 
>>> kapota, ties reduktorium ir duju voztuvu - irgi. Itariau kad kazkur 
>>> praleidzia, is vakaro uzsukau balione padavima ir isvazinejau is 
>>> vamzdelio (ant baliono el. voztuvo nera). Ryte ant benzo vedasi 
>>> spolabarota, normaliai. Pakartojau eksperimenta kelis rytus.
>>>    Itarimas - siektiek praleidzia arba el.voztuvas, arba reduktorius. 
>>> Misinys per riebus, starteriu matyt suku kol isvaro dujas ir gauna gryno 
>>> oro, tada uzsiveda. Klausimas - kas is ju gali praleist?
>>>    klausimas iskilo nes paskambinus i BRC buvo uzgiedota apie 
>>> reduktoriaus keitima nauju uz ~500lt. kas man yra nepriimtina, nes manau 
>>> kad 1. gal praleidzia voztuvas ar dar kazkas, 2. reduktoriaus gumas 
>>> galima perrinkti remkomplektu. Tam planuoju ieskot pigesniu darbuotoju uz 
>>> BRCvilnius.
>>
>> 
> 
>