Tema: Re: duju kvapelis
Autorius: priest
Data: 2011-09-09 08:35:33
Mano mašinai irgi panašūs simptomai buvo ( sunkiai vedėsi, ilgai sukt
reikėjo, bet jeigu užgesindavai mašiną ant benzino, vesdavosi iškart), tik
dujų kvapo nebuvo. Nuvažiavus į BRC, diagnozė iš karto: praplyšo
reduktoriaus membrana. Išardė- akurat ( sakė, kad nuo labai sieringų
Lietuvoj parduodamų dujų). Pakeitė, viskas OK. Tiesa, pas mane dar
garantinis, tai mokėt nereikėjo. Dujų įranga 4-os kartos, BRC statyta,
pravažiuota 40 kkm.

Siūlau pabandyt prieš užgesinant variklį, perjungt nuo dujų ant benzino ir
tada užgesint. Jeigu po to mašina užsives normaliai, turėtų būti membranos
kaltė.

priest