Tema: Re: duju kvapelis
Autorius: kastisv
Data: 2011-09-08 20:29:05
cia yra  kazkokios membranos beda. zinomas bugas. man dar spejo pakeist kaip
garantini.
 nors dabar ziuriu, kad gan seniai detos dujos. tai gal dar tuo metu nebuvo
sito bugo. nors ir nuo senatves tai galejo nutikt.  ten kazkaip praleidzia
dujas, ir jau vedasi ant duju ir benzo misinio, todel ir nesiveda ilgai.
tai arba keiti ta membrana arba visa reduktoriu.