Tema: Re: duju kvapelis
Autorius: VNS
Data: 2011-09-09 08:59:38
ta balione paskui su zazhigalka kaitindavai? Du litrai nuotekis??? pz!!! 
Kokias sanaudas vidutines skaiciuodavai?
"pjezo" <kaminskiukas_trinti_@delfi.lt> wrote in message 
news:j4c945$1r9$1@trimpas.omnitel.net...
> beja- tai patikrinti labai paprasta:)
>
> tinginiam ir nesmalsiem:
> -atvaziave ir ilgesniam laikui (nakciai tarkim) atjungiam vakumo zarnele 
> nuo reduktoriaus ir uzkemsam gala einanti i kolektoriu kad negaudytu oro.
> ryte vedasi be broblemu- labai tiketina kad butent duju nuotekis pro 
> vakuma.
>
> smalsiem:
> -atvaziave ir ilgesniam laikui (nakciai tarkim) atjungiam vakumo zarnele 
> nuo kolektoriaus, kolektoriaus skyle (vakumo nipeli) uzsandarinam kad 
> negaudytu oro.
> -ant vakumo zarneles (einancios is reduktoriaus) uzmaunan baliona, ar kad 
> ir prezika:) -bet butinai sandariai (tarkim izoliacija ar pan)
> -ryte atsidarom kapota ir ziurim- jei yra nuotekie- balionas bus issiputes 
> (pas mane pripusdavo apie 2 litrus)
> -vedasi be broblemu- akivaizdu kad vienintele priezastis bedu ir buvo duju 
> nuotekis pro vakuma.
>
> "priest" <nebutina@rashinet.lt> wrote in message 
> news:j4c8j5$u6$1@trimpas.omnitel.net...
>> Mano mašinai irgi panašūs simptomai buvo ( sunkiai vedėsi, ilgai sukt
>> reikėjo, bet jeigu užgesindavai mašiną ant benzino, vesdavosi iškart), 
>> tik
>> dujų kvapo nebuvo. Nuvažiavus į BRC, diagnozė iš karto: praplyšo
>> reduktoriaus membrana. Išardė- akurat ( sakė, kad nuo labai sieringų
>> Lietuvoj parduodamų dujų). Pakeitė, viskas OK. Tiesa, pas mane dar
>> garantinis, tai mokėt nereikėjo. Dujų įranga 4-os kartos, BRC statyta,
>> pravažiuota 40 kkm.
>>
>> Siūlau pabandyt prieš užgesinant variklį, perjungt nuo dujų ant benzino 
>> ir
>> tada užgesint. Jeigu po to mašina užsives normaliai, turėtų būti 
>> membranos
>> kaltė.
>>
>>
>> priest
>>
>>
>>
>>
>> "kastisv" <kastisv@takas.lt> wrote in message
>> news:j4au11$oii$1@trimpas.omnitel.net...
>>> cia yra  kazkokios membranos beda. zinomas bugas. man dar spejo pakeist
>>> kaip garantini.
>>> nors dabar ziuriu, kad gan seniai detos dujos. tai gal dar tuo metu 
>>> nebuvo
>>> sito bugo. nors ir nuo senatves tai galejo nutikt.  ten kazkaip 
>>> praleidzia
>>> dujas, ir jau vedasi ant duju ir benzo misinio, todel ir nesiveda ilgai.
>>> tai arba keiti ta membrana arba visa reduktoriu.
>>>
>>> "aviliux" <aviliux@takas.lt> wrote in message
>>> news:j4ao11$gjl$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> 1995m. Audi A6, 2.8 AAH
>>>> BRC ipurskimines detos 2005.08. Siemet pavasari pakeistas pirmas 
>>>> nulekes
>>>> purkstukas abo cilindras nebeveike. Po to buvo ok, patikrino ant stendo
>>>> ten Moletu plente. Kainavo viskas 180+50. Duju didysis filtras keistas
>>>> pernai, resurso jam dar koks 40kkm. Mazasis, kuris randasi po voztuvu
>>>> keistas 2007m, neisivaizduoju kas kiek reikia ji keist, pravaziavau su
>>>> juo ~40kkm.
>>>>    Dabar rytais sunkiai kuriasi, starteri suku ~60sek. (vedasi gi 
>>>> visada
>>>> tik ant benzo). Isedes i salona pajuntu nezymu duju kvapeli, atidares
>>>> kapota, ties reduktorium ir duju voztuvu - irgi. Itariau kad kazkur
>>>> praleidzia, is vakaro uzsukau balione padavima ir isvazinejau is
>>>> vamzdelio (ant baliono el. voztuvo nera). Ryte ant benzo vedasi
>>>> spolabarota, normaliai. Pakartojau eksperimenta kelis rytus.
>>>>    Itarimas - siektiek praleidzia arba el.voztuvas, arba reduktorius.
>>>> Misinys per riebus, starteriu matyt suku kol isvaro dujas ir gauna 
>>>> gryno
>>>> oro, tada uzsiveda. Klausimas - kas is ju gali praleist?
>>>>    klausimas iskilo nes paskambinus i BRC buvo uzgiedota apie
>>>> reduktoriaus keitima nauju uz ~500lt. kas man yra nepriimtina, nes 
>>>> manau
>>>> kad 1. gal praleidzia voztuvas ar dar kazkas, 2. reduktoriaus gumas
>>>> galima perrinkti remkomplektu. Tam planuoju ieskot pigesniu darbuotoju 
>>>> uz
>>>> BRCvilnius.
>>>
>>>
>>
>>