Tema: Re: Q: duju kvapelis
Autorius: pjezo
Data: 2011-09-17 10:48:28
jei keis ne pagal garantija- neturi teises paimti.
Tai tavo nuosavybe:)
O siaip tai vistik tavo vietoj padaryciau taip:
1- suzinai ar BRC turi pakeitimu.
2-suzinai kas ir kur turi rem komplekta.
3- pats lupi lauk ir atsargiai ardai reduktoriu- jei pavyskta graziai isrinkti, neikas nesubyra, nesupuve dar tada:
 - perki rem komplekta ir susidedi ji
-pas BRC nuvaziuoji tik pareguliavimui

-Jei ardant subyrejo- varai pas BRC ir perki is ju reduktoriu su idejimu reguliavimu.

Nes jei pavyks 3- galesi sutaupyti:)