Tema: Re: Q: duju kvapelis
Autorius: pjezo
Data: 2011-09-16 20:45:58
taip. kalbu BUTENT APIE 2005.
BUTENT tais metais ideta mano eksplotuojama OMVL dream iranga.
naudojama iki siol, pries kelis menesius pats persirinkau reduktoriu- remkomplektas 55 Lt :)
Reduktoriaus viduriai kaip riebaus katino kleckai- apsoliuciai niekas nesurudije ir neluzineja ardant, perinkimas uzime apie 60 mi- su alum smagiau bet leciau- be alaus uzimtu apie 20-30 min.

p.s. bandau isivaiduot kas per gaiduva BRC reduktorius jei ju nesiima perinknti del to kad viduje viskas surudije ir byra....