Tema: Re: atsargiai- dviraciu takas
Autorius: Faktas
Data: 2009-04-21 16:51:50
"Linas Petkevičius" <linas@NENENEinfonova.lt> wrote in message news:gsjqc5$840$1@trimpas.omnitel.net...

> Su masina irgi nera tiesios magistrales nuo mano darbo iki namu. Bet kazkaip
> nuvaziuoju.

nu absoliučiai skirtingus dalykus paėmei.
pirma, jis nesakė, kad nenuvažiuoja. sakė, kad nepažeidžiant ket.
antra sulyginai su tokia tp, kuriai visa lietuvos valdzia meldziasi,
ir tik jai milijonus kisa. paziureciau kaip tu nuvaziuotum, jei atitinkamai
kaip su dviraciu tektu per griovius vazineti, bortus sokineti,
dali kelio pesciom paejeti, dali kelio persistumti masina, dalis kelio
butu atkarpa kur furos galvoja jog cia ju zona, nes per siaura, ir kiekviena
kart lenkdamos tai irodinetu nu ir t.t.