Tema: Re: atsargiai- dviraciu takas
Autorius: Faktas
Data: 2009-04-20 10:29:57

"Linas Petkevičius" <linas@NENENEinfonova.lt> wrote in message news:gsh7ru$176$1@trimpas.omnitel.net...

> Kvailas klausimas. Aisku, kad ytie kurie netrukdo - netrukdo. Bet yra ju
> priesingybe - trukdo ir dar aiskina, kad cia visas normaliai.

a, nu tai jei tikrai trukdo, o ne vien tik dėl to, jog ant saligatvio, tada
as ne apie tokius kalbu.
man nieko blogo, kad kas nors atsargiai
vaziuoja saligatviu. visai kas kita, jei tai daro neatsargiai.

> Ash geriu alkoholi viesose vietose, keikiuosi, virsiju greiti, pazeidineju
> seksualiniu ir tautiniu mazumu teises ir dar kokius 75 ATPK straipsnius. Tai
> nereiskia, kad kam nors del to isreiskus nepasitenkinima ash turiu teise
> sakyti - "tau netrukdo, o man taip geriau".
>
> Dviraciu 99,9% vaziuoju keliu. Bet tai nieko nekeicia.

as klausiu todėl, kad suprasti tave, o ne kad kazka prikisti, tipo jei tu
darai, tai ir kitiems galima.
gerai, tu keliu vaziuoji, bet as specialiai pabreziau - su zmona, su vaiku.
kaip tada tu vaziuoji?