Tema: Re: atsargiai- dviraciu takas
Autorius: Faktas
Data: 2009-04-20 10:36:36
nu tarkim taip gavosi, kad vat gedo prospektu pravaziuot reikia.
rimtai lieptum vaikams ir zmonai vaziuoti gatve?
man atrodo nesupyktum, jei jie noretu vaziuoti saligatviu.
taip pat ir del kitu zmoniu. nematau ko pykt, jei tai daro atsargiai,
kitu neterorizuodami.

--

http://laimiszmuida.blogas.lt/37112/darbas-ne-vilkas-i-miska-nepabegs.html