Tema: Re: atsargiai- dviraciu takas
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-04-20 10:05:11
Tai ir tegu laikosi priimtos tvarkos. Ash irgi nereikalauju, kad man su
masina saligatviais leistu vazineti, nes gatvemis bijau. O dabar idomiai
gaunasi - yra tvarka, kaip vaziuoti. Tacaiu jos nesilaikom, nes kai yra
eismas gatvese - baisu, o kai nera - taigi niekam netrukdom. Piderastija ir
nekitaip.