Tema: Re: atsargiai- dviraciu takas
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-04-20 10:22:38

> nu tegul laikosi.
> būna kurie nesilaiko ir kitiems trukdo.
> o būna, kurie nesilaiko, bet niekam netrukdo. man tokie nemaišo.
> tau maišo?

Kvailas klausimas. Aisku, kad ytie kurie netrukdo - netrukdo. Bet yra ju
priesingybe - trukdo ir dar aiskina, kad cia visas normaliai.

> pats dviračiu su žmona, gal ir vaiku, važiuodamas gatve važiuoji?

Ash geriu alkoholi viesose vietose, keikiuosi, virsiju greiti, pazeidineju
seksualiniu ir tautiniu mazumu teises ir dar kokius 75 ATPK straipsnius. Tai
nereiskia, kad kam nors del to isreiskus nepasitenkinima ash turiu teise
sakyti - "tau netrukdo, o man taip geriau".

Dviraciu 99,9% vaziuoju keliu. Bet tai nieko nekeicia.