Tema: Re: atsargiai- dviraciu takas
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-04-20 10:48:49
Taip - saviskiam liepciau vaziuoti priekyje mane, desiniuoju vaziuojamosios
dalies puse. Ypac vaikams. Kad igytu teisingus igudzius. Gal tai nenormalu,
bet man  - ok. Dukros darzelis nuo mano namu - 16 km. Penktadieni darbo
dienos pabaigoj buvau prie pat darzelio, bet be kedutes. Nuvaziavau namo,
paemiau kedute, nuvaziavau i darzeli. Man tai normalu. Noriu,kad ir kiti
taip elgtusi. Tai nenormalu ?