Tema: Re: atsargiai- dviraciu takas
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-04-18 23:43:38
> Ar randi ŽENKLINIMĄ  „kažkas apie dviračius“ ir ar supranti skirtumus
> nuo žodžio ŽENKLAS?

Ar gali formuluoti man klausimus ne kaip debilui ? Nes ash irgi galiu
paklausti - "Dviračių takas  privalo
būti  atskirtas nuo kelio ar jo dalių kelio ženklais...". Turbut tavo
supratimu palei visa dviraciu tako shona turi buti sustatyti melyni apvalus
skydai su dviracio zenklu ? Tik tada tai laikoma tinkamu dviraciu tako
atskyrimu kelio zenklais ? Ar visdelto uztenka horizontalios juostos ?

> O gal jiems tas kraštas pasirodė netinkamas?

O gal tokie argumentai vadinami išsipisinejimu ir esant rimtam reikalui yra
tikimybe, kad bent jau teisme tai nepraeitu ? Buvo toks veikejas. Milvydas.
Irgi bande aiskinti, kad gal jis norejo myzti ir tai jam buvo butinumas
virsyti greiti, nes jis pats taip nusprende. Spek, kaip baiges ?

Ir ishvis, nuo argumento - tai gyvenamoji teritorija, todel dviratininkai
deda skersa ir vaziuoja bilekaip, priejome iki argumento - dviratininkui
atrodo, kad vaziuojamosios dalies krastas netinkamas, todel jis vaziuoja
bilekaip.