Tema: Re: Neveikiantys stopai
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-01-28 16:24:14
Padeti vaziuojanciam ish paskos priimti sprendimus. Taciau, kad tos pagalbos
nebuvimas butu tiesioginame priezastiniame rysyje - turi sutapti nerealus
kiekis aplinkybiu. Pabandziau suvezt į skaiciuokle - nu niekaip prie greiciu
120/130 autostradoje nesigauna pirmam buti kaltam, jei kalbam apie realius,
o ne teorinius skaicius. Jei manome, kad pas mus bananu valstybe, nes kaip
pasake vienas teisejas i panasius isvedziojimus "teismas visokiu tarkst,
barkst netiria", tai tebunie taip. Teismuose N skundu, lygio "ash nekaltas,
kad isvaziavau i priespriesine, nes man kelia pastojo zali zmogeliukai,
tyrejai lochai, nes nevertina mano irodymu, kuriu niekas nepaneige".
Kazkodel teismai to dazniausiai nenagrineja - manai blogai?

"Ignas"  wrote in message news:ihuhu4$r08$1@trimpas.omnitel.net...

tai visgi, kokia ta stopu paskirtis?