Tema: Re: Neveikiantys stopai
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-01-28 09:06:40

"Ignas"  wrote in message news:ihtovv$fkk$1@trimpas.omnitel.net...

>Tai as ir kalbu labiau apie teorine puse, o pas mus jei galima nedirbt, tai
>ir nedirbs niekas (nebent tas is galo policijos sefo sunus bus)...

Ash irgi nelabai megstu beprasmiais reikalais uzsiimineti. Jei praktinis
rezultatas 99,999999 proc. bus - "stopu neveikimas nebuvo autoivykio
priezastis" - manai verta uzsakinet nuo 10kEUR kanuojancias ekspertizes?
Galima aisku, jei esi savo teisumu isitikines, bet shitoje vietoje depozito
reikalavimas kaip ir pagristas.

>todel geriausiu atveju vaziuojanciam is galo, turetu but abipuse kalte, o
>ne visiskai kaltas tas pas kuri neveike stopai...

Kas yra geriasias atvejis?

1. Vaziavai 100 m atstumu pries stabdymo pradzia sausu asfaltu nuo
automobilio su neveikianciais posukiais, kuris pries tai vaziavo 40 km/h,
bet vistiek atsitrenkei. Kalte abipuse?
2. Vaziavai 5 metru atstumu autostradoje 130 km/h greiciu. Kalte abipuse?
3. Atsitrenkei i mane, turinti keista pomegi stabdyt varikliu - kalte
abipuse,nes nesiemiau priemoniu duoti tau signalo apie grecio pasikeitima?