Tema: Re: gerinam statistika
Autorius: Renookas
Data: 2010-09-18 16:35:03
As asmeniskai nemanau kad cia labai ziauria padeda ar labai kenkia.
O kad jus cia i krastutinumus puolat tai va ir beda.
Esme tame, jei Valstybeje valdantys asmenys nusprende kad taip reikia daryti
tai eini ir darai, o jei nenori daryti tai prastum istatymo pataisa. O Jusu
protestas vyksdant bardaka kelyje tikrai eismo saugumo negerina.