Tema: Re: gerinam statistika
Autorius: Tomas
Data: 2010-09-17 17:51:32
2010.09.17 17:31, CodeC rašė:
> gerai, kad bent iskart pripazisti, kad tai tik tavo subjektyvus
> poziuris. butent del panasiu priezasciu sitas dalykas taip sekmingai ir
> taip placiai prastumtas. visur akcentuojamas vienas vienintelis dalykas
> - su lempom masina geriau matosi.

Nu, o jei man tikrai geriau matosi? Pastebėjau tą dar tada kai DRL
nebuvo privalomos ir tik kai kurie mėgėjai važinėdavo su šviesom dieną.
Ir kaip man dabar įrodyt sau, kad iš tiesų matau blogiau? Norėčiau
paskaityti kokią studiją tuo klausimu.

 >labai gera minti kazkur skaiciau - jeigu DRL sumazintu avariju
skaiciu, tai nakti ju (avariju) isvis nebutu.

Ne, tai visiškai kvaila mintis.