Tema: Re: gerinam statistika
Autorius: CodeC
Data: 2010-09-17 19:14:22
On 09/17/2010 04:39 PM, Rimantas Liubertas wrote:

> Argumentai tau kaip perlai kiaulėms — jokios naudos, vis vien ignoruoji,
> nes „netinka“.

nu siandien dar kazkiek laiko tam skyriau.
taigi - apie argumentus.

http://www.iihs.org/research/qanda/drl.html

tai bene vienintelis 'normalus' argumentas, kuri sugebejo duoti DRL
palaikancioji puse (LP).

is pradziu atrodo viskas ok. raso, vardina skaiciukus. gale pateikia
reference sarasa. atrodo tvarkingai, su datom, pavardem. bukit kasnors
toks geras - gaukit man bent viena is tu straipsniu. as tai nesugebejau
rasti, nuosirdziai prisipazinsiu. kas cia - paslaptis kazkokia?
nes be to - tai tik vel tuscias skaiciuku surasymas, niekuo nepagristas.

esu tikras LP nei vieno is tu straipsniu neskaite. tai yra antra nuoroda
kuria googlas ismeta uzklausus 'drl studies'. reziume - permete LP
akimis kad ten raso daug maz tai kas jam tinka ir ipastino. nes trecioj
nuorodoj tai raso priesingai. kodel tos neipastinai, LP ?:)