Tema: Re: gerinam statistika
Autorius: CodeC
Data: 2010-09-17 17:31:54
On 09/17/2010 05:23 PM, Tomas wrote:

> Mano subjektyviu požiūriu yra taip. DRL yra super užmiesty važiuojant
> prieš ryškią saulę. Taip pat gerai dėl to, kad mažiau taupančių lemputes
> iki pat sutemų. Mieste gal mažiau aktualu, bet pliusai tie patys.

gerai, kad bent iskart pripazisti, kad tai tik tavo subjektyvus
poziuris. butent del panasiu priezasciu sitas dalykas taip sekmingai ir
taip placiai prastumtas. visur akcentuojamas vienas vienintelis dalykas
- su lempom masina geriau matosi. 95% visu (zmoniu, straipsniu,
'ekspertu' ir pan.) net neuzsiema apie JOKIUS drl trukumus, net
nediskutuoja apie juos. isskyrus 'menkai padidejusias kuro sanaudas'.
o kad yra nemazai salutiniu efektu kurie MAZINA sauguma - nei zodzio.

labai gera minti kazkur skaiciau - jeigu DRL sumazintu avariju skaiciu,
tai nakti ju (avariju) isvis nebutu.

zmonems labai lengva patiketi, kad tai tikrai padidina sauguma.
nes juk atrodo akivaizdu - masina su sviecianciom lempom matosi geriau.
ir viskas - daugiau niekas nesigilina.

o as (ir ne tik as) pasigilinau, ir nors daug kam cia ir nepatinka,
turiu savo nuomone apie DRL.