Tema: Re: mytbusteriai at work
Autorius: Ignas
Data: 2010-05-12 14:38:29
tai kiek suprantu ir kalbama apie jegu poveiki, o ne apie kazkokio tai vieno 
ar kito auto modelio atsparuma tam tikram poveikiui: zuvo nuo kirvio 
gulejusio ant palanges...

"Linas Petkevičius" <linas@NONONOinfonova.lt> wrote in message 
news:hse17j$3q1$1@trimpas.omnitel.net...
> Butent apie tai. Armatura i galva yra daug skaudziau, nei dvigubai 
> greiciau isibegejuskalt spirti su koja isiena. Nes siu atveju reikai 
> ziureti ne i jegu dydzius, o i tai, kokia kryptimi ir kaip jos veikia.
>
> "Ignas" <ignas@geokada.lt.nerasyt> wrote in message 
> news:hse005$1gd$1@trimpas.omnitel.net...
>> tai armatura i galvos sriti dar baisiau uz guoli... ne apie tai kalbam...
>>
>> "Linas Petkevičius" <linas@NONONOinfonova.lt> wrote in message 
>> news:hsdunh$uon$1@trimpas.omnitel.net...
>>> DWG turi galimybe perziuret? Atsiusiu ivykio schema - du karuciai 50/50 
>>> vienas i kita. Ten jau neprikibsi kad skiriasi mases. Kaip sakoma 
>>> reklamoje - mesmale nustebino visa sheima. Kodel smugio metu pagesint 
>>> dvigubai maziau energijos nesupratau. Jei automobilis stoves vietoje, o 
>>> i ji 100 km/h greiciu trenksis siena, tai jau smugio kaip ir nebus? Beje 
>>> dar prisiminiau, truputi ish kitos operos, bet toks pat skirtumas tarp 
>>> teorijos ir praktikos. Traukinys i shona prie tu paciu greiciu pagal tas 
>>> pacias statistikas yra daug geriau nei koks guolis.
>>>
>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message 
>>> news:hsdu4t$tni$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> bet tu pastebėjai, kad 2x50 atveju bus dvigubai mažiau energijos, kurią 
>>>> smūgio metu reikia pagesint ir 2x daugiau deformacinės zonos bei 
>>>> galimybė po smūgio mažiau pakeist judėjimo kryptį? Nžn kaip kitiems, 
>>>> man 2x50 asocijuojasi su iškultais žibintais ir sulankstytom skardom, 
>>>> gi 1x100 - jei ne su lavonais, tai su traumatologiniu tikrai.
>>>>
>>>
>>>
>>
>>