Tema: Re: mytbusteriai at work
Autorius: Dainiushas
Data: 2010-05-12 12:58:55
bet tu pastebėjai, kad 2x50 atveju bus dvigubai mažiau energijos, kurią
smūgio metu reikia pagesint ir 2x daugiau deformacinės zonos bei galimybė po
smūgio mažiau pakeist judėjimo kryptį? Nžn kaip kitiems, man 2x50
asocijuojasi su iškultais žibintais ir sulankstytom skardom, gi 1x100 - jei
ne su lavonais, tai su traumatologiniu tikrai.