Tema: Re: mytbusteriai at work
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-05-12 13:02:52
Ukiskai ziurint taip ir gaunas. Trenkei galva i siena ir gavai suzalojima,
kurio LO50 (tikimybe, kad zusi - 50 proc.) pavyzdziui 90 proc. Tuo tarpu
karutis į karuti atveju prie panasiu aplinkybiu sakykime bus trys pavieniai
smugiai, kuriu kiekvieno LO50 atskirai yra 70 proc. O atsizvelgiant kad
antras ir trecias smugis eina jau ne ant sveiko organizmo...