Tema: Re: mytbusteriai at work
Autorius: [nemielas]
Data: 2010-05-12 13:56:28
nu nu nu... kur garvezio plotis o kur guolio. kai pirmo plotis daznai uz 
masinos ilgi didesnis. o guolis tai pro vienas duris gali ivaziuoti, pro 
kitas isvaziuoti ;)))


"Linas Petkevičius" <linas@NONONOinfonova.lt> wrote in message 
news:hsdunh$uon$1@trimpas.omnitel.net...
> DWG turi galimybe perziuret? Atsiusiu ivykio schema - du karuciai 50/50 
> vienas i kita. Ten jau neprikibsi kad skiriasi mases. Kaip sakoma 
> reklamoje - mesmale nustebino visa sheima. Kodel smugio metu pagesint 
> dvigubai maziau energijos nesupratau. Jei automobilis stoves vietoje, o i 
> ji 100 km/h greiciu trenksis siena, tai jau smugio kaip ir nebus? Beje dar 
> prisiminiau, truputi ish kitos operos, bet toks pat skirtumas tarp 
> teorijos ir praktikos. Traukinys i shona prie tu paciu greiciu pagal tas 
> pacias statistikas yra daug geriau nei koks guolis.
>
> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message 
> news:hsdu4t$tni$1@trimpas.omnitel.net...
>> bet tu pastebėjai, kad 2x50 atveju bus dvigubai mažiau energijos, kurią 
>> smūgio metu reikia pagesint ir 2x daugiau deformacinės zonos bei galimybė 
>> po smūgio mažiau pakeist judėjimo kryptį? Nžn kaip kitiems, man 2x50 
>> asocijuojasi su iškultais žibintais ir sulankstytom skardom, gi 1x100 - 
>> jei ne su lavonais, tai su traumatologiniu tikrai.
>>
>
>