Tema: Re: mytbusteriai at work
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-05-12 13:08:50
DWG turi galimybe perziuret? Atsiusiu ivykio schema - du karuciai 50/50
vienas i kita. Ten jau neprikibsi kad skiriasi mases. Kaip sakoma
reklamoje - mesmale nustebino visa sheima. Kodel smugio metu pagesint
dvigubai maziau energijos nesupratau. Jei automobilis stoves vietoje, o i ji
100 km/h greiciu trenksis siena, tai jau smugio kaip ir nebus? Beje dar
prisiminiau, truputi ish kitos operos, bet toks pat skirtumas tarp teorijos
ir praktikos. Traukinys i shona prie tu paciu greiciu pagal tas pacias
statistikas yra daug geriau nei koks guolis.