Tema: Re: mytbusteriai at work
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-05-12 13:51:31
Butent apie tai. Armatura i galva yra daug skaudziau, nei dvigubai greiciau 
isibegejuskalt spirti su koja isiena. Nes siu atveju reikai ziureti ne i 
jegu dydzius, o i tai, kokia kryptimi ir kaip jos veikia.

"Ignas" <ignas@geokada.lt.nerasyt> wrote in message 
news:hse005$1gd$1@trimpas.omnitel.net...
> tai armatura i galvos sriti dar baisiau uz guoli... ne apie tai kalbam...
>
> "Linas Petkevičius" <linas@NONONOinfonova.lt> wrote in message 
> news:hsdunh$uon$1@trimpas.omnitel.net...
>> DWG turi galimybe perziuret? Atsiusiu ivykio schema - du karuciai 50/50 
>> vienas i kita. Ten jau neprikibsi kad skiriasi mases. Kaip sakoma 
>> reklamoje - mesmale nustebino visa sheima. Kodel smugio metu pagesint 
>> dvigubai maziau energijos nesupratau. Jei automobilis stoves vietoje, o i 
>> ji 100 km/h greiciu trenksis siena, tai jau smugio kaip ir nebus? Beje 
>> dar prisiminiau, truputi ish kitos operos, bet toks pat skirtumas tarp 
>> teorijos ir praktikos. Traukinys i shona prie tu paciu greiciu pagal tas 
>> pacias statistikas yra daug geriau nei koks guolis.
>>
>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message 
>> news:hsdu4t$tni$1@trimpas.omnitel.net...
>>> bet tu pastebėjai, kad 2x50 atveju bus dvigubai mažiau energijos, kurią 
>>> smūgio metu reikia pagesint ir 2x daugiau deformacinės zonos bei 
>>> galimybė po smūgio mažiau pakeist judėjimo kryptį? Nžn kaip kitiems, man 
>>> 2x50 asocijuojasi su iškultais žibintais ir sulankstytom skardom, gi 
>>> 1x100 - jei ne su lavonais, tai su traumatologiniu tikrai.
>>>
>>
>>
>
>