Tema: Re: mytbusteriai at work
Autorius: LabaiNeSpauda
Data: 2010-05-12 12:51:31
IMHO, y siena atsitrenkus, visa auto energija momentaliai
buna paversta kitos rusies.
Atsitrenkus gi 2 auto, buna, kad ir nesustoja vietoj, o nuskrenda
dar kazkiek tai, kaip minejo, netgi 130 metru. Vadinasi dalis
energijos nebuvo supleskinta smugyje. Is to seka isvada, kad
smugis buvo silpnesnis (liko energijos po smugio).