Tema: Re: del lossless atkurimo
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2018-02-10 22:26:00
> ne gerai, o geriau. nes nenervina didelis dinaminis diapazonas, nuo
> kurio siurpuliai vaiksto :) susireguliuoji ekvalaizeri 'maloniai', ir
> bumsi visa diena. man radija fone per boombox'a irgi netrugdo net
> miegot. kitaip nei paleistas normalus normalios muzikos irasas per hifi
> sistema normaliu garsu, pradeda varginti po kurio laiko. ypac kai po
> ramesnio epizodo pysteli kokio nors instrumento solo partija, kad net
> pasoki...

Tai man nebuvo suvokiama. Beje, manau, kad tai esmine detale, kurios
nesuvokia absoliuti dauguma ir gainiojasi vis brangesnes irangos.As irgi
tikejausi is brangiau, kad bus geriau. Ir nelabai as pazistu zmoniu,
kurie atsisestu tik muzikos pasiklausymui. As tai laikau laiko gadinimu.
Man norisi kad muzika skambetu taip, kad neslegtu ka nors veikiant.