Tema: Re: del lossless atkurimo
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2018-02-10 20:20:16
On Sat, 10 Feb 2018 19:47:45 +0200, sarasforever wrote:

> Vidai...su visa pagarba... tikriausiai neklausciau cia, jei euru
> tureciau daugiau nei pakankamai...:) ieskau optimalaus sprendimo

Tai, jeigu pinigo neturi tai as tau ir siulau pirkti BD grotuva. Jame
viskas yra kas tik gali buti. Stiprintuva juk turi, jeigu vinila klausai?
Kitas klausimas ar tave tenkins garso kokybe.Jeigu ne tai pasilik prie
kompiuterio, nes vargu ar tave tenkins paaukojus 3-5 tukstancius euru.
Patariu is savo skaudaus patyrimo. Neigijau geriau, negu turejau VIDO
namu kina pirkta pries 10 metu uz siandieninius 200 euru.Turejau kazkada
patefona Melodija-103 berods. Tai jis man erdves ir skaidrumo turejo ir
tikrai turejo.Va ir dabar klausau true saound lyg uzdusinta.