Tema: Re: del lossless atkurimo
Autorius: CodeC
Data: 2018-02-10 21:57:03
nu taigi audiofilai dyrba - zino ka daro, ir kai daro, tai padaro.
prisiskaito ar net nusiperka stiprintuva ir/arba koloneles, kurios
'atkuria' iki ten visokiu 30-40khz, nes kitaip tai nelygis, tai negi cia
imsi ir apsiribosi 48khz dazniu bei tuo, ka naturaliai duoda Naikvisto
desnis?
juk geriau palikti kruva visokio shudo >20khz is braskancio vinilo tam,
kad poto atkurime tiesiog suzibetu visa puokste ivairiausiu
intermoduliaciniu iskraipymu (veidu, subiniu ir kitu spalvu/skoniu),
kuriu nei kvapo nerasi, kai irasas 48khz.
tada galima ir kabelius palygint kaip skamba ir net DAC keitiklius,
kuriu galbut vienas dirba NOS rezime be menkiausio filtro skaitmeninej
ir net analoginej daly pas mane ant stalo sulituotas, o kitas turi visa
kruva filtru, dirba oversampling rezime ir t.t. juk nesunku uzdeti 10x
kaina ant DAC keitiklio ivarvolinus kruva filtru ir kito signalo
procesinimo, kuris is 'siuolaikinio' iraso su daug kiloherzu padaro
graziai grojanti signala. juk savikaina tai centu eiles. ir kokiamnors
nors seiliu zurnale nusipirkti review'a, kuriame iki debesu isaukstinama
'ilgamete' inzinieriu patirtis, bei unikalios zinios - va uz ka, atseit,
tokia kaina.
kad esme visai kitur, ir nesivaikant madingu skaiciu, nei ta kaina, nei
ta pseudo kazkieno patirtis, nei kruva detaliu tame brangiame DAC
keitiklyje neturi absoliuciai jokios prasmes, o atvirksciai - daznai
nera elementariu dalyku, kurie tiesiog butini - px audiofilam.
'patikimas' zurnalas juk rase ir pliusa uzdejo, auksines ausys lygino,
kainos lygis atitinka uzsiduota kartele - TURI buti gerai. va todel ir
ripina kiek pajegia.