Tema: Re: del lossless atkurimo
Autorius: sarasforever
Data: 2018-02-10 15:47:57
aciu... informacija tokia technonologine...cia jau man sudetinga... o yra
toks sprendimas... viena gala jungi prie kompo antra I stiprintuva ir
klausai...kazka panasaus I vinila...? na pvz koks gaminys man tiktu...

"CodeC"  wrote in message news:p5msbo$gpi$1@trimpas.omnitel.net...

DAC siaip nieko su USB tiesiogiai bendro neturi. tai, ka visi vadina USB
DAC, susideda is dvieju daliu: USB->I2S streamer'io ir pacio DAC'o,
kuris gauna toki I2S signala, koki jam pateikia streameris. o streameris
pateikia toki, koki sugeba. viens is geriausiu usb streameriu ever made:
http://luckit.biz/

bet prie jo dar reikes DAC'o ir teisingai padaryto maitinimo. cia gal
kaip antras zingsnis galetu buti, kai jau busi gatavo paklauses.
pradzioj kazko is situ uztektu suprasti, koki triuksma klausai is vinilo:

https://hifimediy.com/DACs/ready-made-dacs