Tema: Re: del lossless atkurimo
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2018-02-10 20:48:18
On Sat, 10 Feb 2018 20:25:07 +0200, Dainiushas wrote:

> nesuprantu apie ką jūs čia, bet turimas va toks
> https://www.amazon.de/Creative-Blaster-Externe-Soundkarte-Phono-Vorverst
%C3%A4rker/dp/B00GMDWNJK
> kompiuterio garsą realiai kelia į kitą lygį. Nekalbant apie normalius
> daiktus.
>
> Jei tau ten Vido OK, gal nepatarinėk? Nes man vienas veikėjas irgi
> maikes plėšė kad Vido DVD grotuvas CD gerai groja. Kol Sony CDP-222ES
> neatnešiau paklausyt.

Jokiu abejoniu nera, kad Sony geriau uz Vido. Ar as priestarauju. As
rasau, kad ikises 3,000 tu vistiek neturesi

> viskas aisku erdve, detalumas, gilus zemas aiskus viduriukai.

Todel tave nervins garsas ne maziau, jeigu tu klausysi ir uz 200 euru.Ir
dar pridesiu. notebukas su prijungtu isorine USB garso 5.1 korta, kad
pasijungti Prie Vido 5.1. Cia 200 euru kartu su kolonelemis ir sub'u
Kazkas panasasu
http://photos.tradeholding.com/attach/hash146/18066/ds_225y3.jpg
Kartais kitam kambaryje paklausasu 5.1 muzika. Nekomentuosiu kokybe, bet
erdve ar kaip vadinti neerzina. O svetaineje stovi yamaha su tannoy
pajungta stereo ir nervina. Bet susitaikiau.
PS
Yamaha mano 7x150w is tinklo ima 300w. Tiesiog fantastika