Tema: Re: del lossless atkurimo
Autorius: CodeC
Data: 2018-02-10 21:13:27
nu kas kas - pigesnis variantas to, ka as tau siuliau kaip antra
zingsni, tik gatavai surinktas. abejoju ar bus geriau, t.y., ar atskirsi
nuo hifimediy dac'o. bet uz laptopo audio tai vienareiksmiskai gros
geriau. beje - klausei apie bitus ir hercus. pasiziurek, kokie irasai
pas tave. nes cia yra besivaikanciu daug bitu ir herzu, bet kad irasas
cd standartinis dazniausiai, tai mazai kam idomu :) zodziu - 16bit 48khz
ir tai, ko uztenka su kaupu. taciau siandien 'tiek mazai' tegalincio dac
tu paprasciausiai nerasi. beveik visi jau palaiko 32@384 :)