Tema: Re: del lossless atkurimo
Autorius: CodeC
Data: 2018-02-10 22:12:06
ne gerai, o geriau. nes nenervina didelis dinaminis diapazonas, nuo
kurio siurpuliai vaiksto :) susireguliuoji ekvalaizeri 'maloniai', ir
bumsi visa diena. man radija fone per boombox'a irgi netrugdo net
miegot. kitaip nei paleistas normalus normalios muzikos irasas per hifi
sistema normaliu garsu, pradeda varginti po kurio laiko. ypac kai po
ramesnio epizodo pysteli kokio nors instrumento solo partija, kad net
pasoki...