Tema: Re: del lossless atkurimo
Autorius: Dainiushas
Data: 2018-02-10 20:25:21
nesuprantu apie ką jūs čia, bet turimas va toks
https://www.amazon.de/Creative-Blaster-Externe-Soundkarte-Phono-Vorverst%C3%A4rker/dp/B00GMDWNJK
kompiuterio garsą realiai kelia į kitą lygį. Nekalbant apie normalius
daiktus.

Jei tau ten Vido OK, gal nepatarinėk? Nes man vienas veikėjas irgi
maikes plėšė kad Vido DVD grotuvas CD gerai groja. Kol Sony CDP-222ES
neatnešiau paklausyt.