Tema: Re: Fleimo pratesimui...
Autorius: Kesha
Data: 2014-12-08 08:48:31
> su visa pagarba locked, bet yra tiek daug tweaku kurie isties pagerina garsa
> kad net baisu :)
>
> Kazkada Audio Video diziano salone testavom ECO 3 skysti CD diskams,
> skirtumas tiesiog nerealus , nuo nuvalyto ir nenuvalyto disko :)
>
> Nors tame skystyje nieko nera stebuklingo, spec. berods aviacinis skystis
> nuimantis statini kruvi. Pasirodo veikia, ir dar KAIP!!!!!

Застрелится и не жить...
Tikrai baisu ir rimtai, jei jau toks tweakas gali pagerinti garsą...
nuimti elektrostatiką nuo optinio disko, tai stipru...
toks tweakas duoti naudą gali tik nebent tolimoje perspektyvoje (nes
sumažina galimybę patekti dulkėms, t.y. bendra higiena), CD nuskaityti
reikalingas šviesos šaltinis o ne eletrinis krūvis.
aišku jei diskas gerai pabarižytas, tai taip "papoliravus" nuskaitymas
pagerėtų kažkiek, bet negi tokie naudojami testams?
Kažkada esu skaitęs AVD keletą testų (gal gramofone), tai vienas iš jų
"įrodė", kad flacą kelis kart nukopijavus, pablogėja jo kokybė...