Tema: Re: Fleimo pratesimui...
Autorius: CodeC
Data: 2014-12-04 15:10:48
pabandysiu atsakyt.
visu pirma, vadovautis emocijom IMHO yra blogai. protas turetu buti
civilizuoto, issilavinusio zmogaus pagrindinis irankis. is karto
atsiprasant uz siokia tokia diskriminacija, imant statistiskai, kodel
vyrai yra geresni uz moteris beveik visose srityse? pradedant
aukstosiomis technologijomis, baigiant maisto gamyba? sakau
statistiskai, nes 100% nera niekur. tokia pat tendencija pasiskirstyme
tarp pieciau ir siauriau gyvenanciu zmoniu. tai cia tokia izanga pamastymui.
jei i tema, tai fanatikai yra ne tie, kurie saiposi, fanatikai yra tie,
kurie saiposi. fanatikai tie, kurie tiki. o saiposi visi. tik tau
spresti, kurie kvailiau atrodo. tas kuris zino, kad 2*2 yra 4, ar tas
kuris tiki, kad 2*2 turi daugiau atsakymu. beje, turetum buti kurcias ir
aklas, arba nusistates samoningai, jei nepastebi saipymosi tendenciju.
inzinieriai saipytis pradeda PO TO, kai fanatikai ignoruoja visus
objektyvius argumentus, nepateikia is savo puses JOKIU, isskyrus
absurdisku niekuo nepagristus teiginius. kurie dazniausiai susiveda i
kaina ir pinigus. tuo tarpu diskusija apie audio APARATURA. technine.
i klausima kodel, atsakysiu taip.
niekam nekliutu pyderai, krikscionys, audiodebilai ir kiti
ligoniai-fanatikai, jei gyventu tyliai sau su savo religija ir nepistu
proto.
bent jau man atrodo, kad bendravimas (tiek virtualus, tiek realus),
turetu buti grindziamas objektyvumu ir pagarba. o nepagarba deja, pirma
100% ateina is tikinciuju puses. kaip? ogi taip - tu jam: cia laidas,
jokie skirtumai neismatuojami, ju nera jis tau - tu durnas, nieko
nesupranti, neturi ausu ir pinigu. analogiskai pyderai zygiuoja
paraduose ir skundziasi del savo teisiu, analogiskai krikscionys visus
netikincius laiko 'bedieviais', 'pasmerktais', 'blogiu' ir t.t.
man audiodebilai netrugdo, kol nepradeda reikstis, PATARINETI,
REKOMENDUOTI, PARDAVINETI.
realybej ne visi atrodantys audiodebilai tokiais yra. daug yra
'verslininku', pardavinejanciu ora uz brangiai. ir bent jau as
asmeniskai, visada stengiuosi naujai besidominti zmogu informuoti ir
bent pabandyt apsaugot nuo ju erzeziju ir nesamoniu. nes realiai tai yra
zmoniu apgaudinejimas ir apvaginejimas. aisku, durniu ir baznycioj musa.
todel jeigu kazkam labai norisi kazkuo tiket, tai tegu tiki.
tik kaip minejau - eina nx is audio forumo ir nepisa proto, o.religija
ju vieta turetu buti, nes su audio technika jie mazai ka turi bendro.
cia turetu zmones diskutuoti ir dalintis realia, naudinga, techniska,
objektyvia informacija, ziniomis, patirtimi.