Tema: Re: Fleimo pratesimui...
Autorius: locked
Data: 2014-12-06 19:32:17
"Zydrunas" <zydrunas @ ? skp.lt> wrote in message
news:m5pank$bkr$1@trimpas.omnitel.net...
>O tai bet tačiau kyla klausimas, kodėl Jums - inžinieriams, technikams,
>blaivaus proto atstovams - toks svarbus audiofilų elgesys?

gal but del to, kad jauciama naturali pareiga apginti besidomincius zmones
nuo nesamoniu. diletantu ir taip visose srityse pilna, sita tikrai ne
isimtis. ir tu kai sakai "audiofilai", tai garantuoju, kad turi omeny juos -
uzliuliuotus sektantus kuriem tiesiog nebuvo gyvenime lemta turet net
bazinio supratimo apie elektronika, o ne tikrus audiofilus. taip, as juos
vadinu netikrais audiofilais, jie pasiklyde ir tepa audiofilu varda

> Negi Jūs taip reiškiatės visuose srityse, kur nėra tikslumo, moksliško
> racionalumo? Ir visus durninat, kurie gyvenime ar tam tikroje srityje
> vadovaujasi emocijomis, savitu skonio suvokimu ir nepasiduoda Jūsų
> racionaliam ir tiksliam aiškinimui? Ko Jūs siekiat?

o tai ka, tylet kaip pagal patarle tipo duok durniui kelia? viskam sava
vieta. mena, kuryba (kad ir muzikos) palikim menininkams kurie ta supranta
ir jaucia, o technika pasirupins tie, kas ta supranta kaip nulupta. kas cia
keisto? astronautas raketos varikliu kurimu taip pat neuzsiima ir net
nemeginai kazka paistyti diskusijose kur tariasi suprantantys pacio reikalo
esme. ir dar simtai analogiju

> Dėl aiškumo - aš nei už tuos, nei už tuos, o tiksliau suprantu ir vienus
> ir kitus. Tiesiog nemėgstu kraštutinumų ir fanatikų. Bet šioje diskusijoje
> labiau ryškūs fanatikai-inžinieriai ( gal jų tiesiog daugtiau? ), todėl ir
> šis laiškas labiau skirtas jiems.

nu tik jau nereikia to buko pacifizmo, palikim ji tiems, kas zolyte
profilaktiskai paruko, va jie tegul sau ir toliau toleruoja viska is eiles.
nes prasilenkta fundamentaliai, tokia kombinacija "fanatikas inzinierius"
neturetu iskilti apskritai. dabar ne raganu deginimo laikai, kai tamsuoliai
degindavo tuos, kurie prie mokslo. greiciau atvirksciai, ir butu pats laikas
su tuo susitaikyti. nes nu kaip galima ramiai ziureti kai ateina nieko
nesuprantantis zmogus ir pradeda metyt teorijas, kuriu negana to dar ir pats
nesupranta? :D cia geriau uz trolinima.