Tema: Re: Fleimo pratesimui...
Autorius: CodeC
Data: 2014-12-04 14:27:09
M-series privalumai labai aiskiai ant popieriaus surasyti. skirtumas
tarp 20x pigiau kainuojancio grabo - akivaizdus. ta bilekokia blondine
ir mato ir jaucia ir girdi paciuose ivairiausiuose testuose, akluose,
kurciuose ir t.t.
taip, perku sena graba, nes M-series pinigu neturiu. ir man nei geda ta
pripazinti nei as kazka bandau cia isradinet.
aparaturos visokios turejau, visokios girdejau. ir renkuosi ja ne pagal
kaina, o pagal parametrus ir savybes pirmoj eilej, skirtingai nei tu,
pagal varda ir kaina.

p.s. vis dar kukliniesi paaiskinti kaip veikia tas tavo stebuklingas
ekvalaizeris, kuri atspindzius patalpose naikina. ko i krumus neri
iskart patylom?