Tema: Re: Fleimo pratesimui...
Autorius: CodeC
Data: 2014-12-05 15:38:14
p.s. o jei dar pasigilinti. tai kas gaunasi 'panaudojus' audisej :)
ogi tai, kad sistemai neleidziama atkurti per zemo daznio. nes jie ir
baudia tipinese, mazose, specialiai neruostose patalpose. o ka as N
kartu rasiau? uzkabinkit subui ar paprastai kolonelej aktyvu final high
pass filtra nuo kokiu 60-70 Hz ir turesit ta pati audisei fukcionaluma.
uz mazdaug 20 lt pilkoj plastmasinej dezutej, numestoj uz spinteles ir
pamirstoj.
o ka svaigsta yzytomas, emdzei ir dar keletas skaiciuku fanatiku? apie
subo kainos ir zemutinio atkuriamo daznio korialiacijas. ir jiem
totaliai px, kad kita brangenybe - stebuklas audisej - jiem net
neleidzia dirbti tuose dazniuose. o kad raso apie patirti... o kad girdi
skirtumus, gylius, kiek pelu nuo grudu atsijoje. vagonus.