Tema: Re: Fleimo pratesimui...
Autorius: Zydrunas <zydrunas @ ? skp.lt>
Data: 2014-12-04 18:39:47

> p.s. vis dar kukliniesi paaiskinti kaip veikia tas tavo stebuklingas
> ekvalaizeris, kuri atspindzius patalpose naikina. ko i krumus neri iskart
> patylom?

Įkišiu savo profanišką nuomonę. Aš įsivaizduoju veikimą taip: paleidžiami
per sistema įvairūs garsai nuo aukštų iki žemų ir per mikrofoną gaunamas
(išmatuojamas) grįžtas lygis. Vienuose dažniuose išmatuoja duobę, kituose -
iškilimus, atsiradusius dėl sistemos netobulumo ir patalpos iškraipymų. Tada
resyveris tuose ruožuose įveda korekcijas, kad išlyginti iškraipymus. Kaip
jums tokia versija?