Tema: Re: rekomendacija stiprintuvui
Autorius: Icetom
Data: 2013-04-12 12:55:51
>istikruju gi, pagalvojau, yra du lygiai, suprask hiend ir nehiend:

Na taip.

>kuomet jau "groja" ir ne.

Dar trečia grupė yra - apsimeta, kad gerai groja kol nepalygini su kitais
gaminiai toje kainų kategorijoje :).

> pvz NAD 320BEE yra nehiend, aparatas negroja.

Tarp kitko kažkoks mano girdėtas NAD senas stiprintuvas man labai patiko ir
tekainavo savininkui ar ne 600 ar 1000 Lt.

>Galbut tu tarp tu skanesniu restoranu, turi susirades dar koki nors
>savotiska laipteli, nuo kurio brauki bruksni ir atmeti viska kas jau kaip
>ir groja, prie negrojanciu?

Nevisai. Galima vis virti realiai tose pačiose sultyse, o galima tiesiog
vieną kartą pasiimti rimtą gaminį ir -/+ apsiraminti.