Tema: Re: rekomendacija stiprintuvui
Autorius: psw
Data: 2013-03-20 17:36:41
Nežinau kaip skamba, ką gali ir kaip derėtų su vienu ar kitu stiprintuvu
Q Acoustic kolonėlės, todėl tik pavardinsiu šiek tiek čiupinėtus ir LT
salonuose galimus rasti, mano galva, neblogus modelius, kainuojančius
1900Lt-2300Lt.

Pioneer A-50.
Dar nedaug sutinkamas Class D stiprintuvas. Patiko per kraštus
besiliejanti energija, gyvumas. Gal garso išbaigtumo kiek pritrūko, bet
visumoje, jei dar taupant, manau, labai vertas dėmesio, tuo labiau, kad
mačiau parduodamas už pagerintą kainą :)

Vincent SV-400.
Super'inis stiprintuvas visom prasmėm - neutralus, dinamiškas, detalus,
komfortiškai be priekaištų pateikiantis visą muzikinį vaizdą, nepigiai
padarytas. Toks jausmas, kad keičiant muzikos žanrus stiprintuvas
prisitaiko prie kiekvieno iš jų. Praktiškai neturėjau prie ko kabintis,
gal tik išvaizdą gamintojas galėjo padaryti klasikinę, bet čia skonio
reikalas.

Rega Brio-R.
Mažas, bet labai geras. Buvo lyginamas su SV-400, kurio garsas atrodė
labai nedaug skambesnis aukštuose dažniuose ir su vos juntamai geresne
žemų dažnių kontrole. Visa kita labai panašu, vos ne identiška.

Marantz PM7004.
Klasikinis gerai padarytas, galingas ir užtikrintai savo darbą
atliekantis stiprintuvas. Lyginant su kitais paminėtais, klausant gyvus
atlikimus, turi mažiau "šarmo", bet čia vėl skonio reikalas.

Yra dar po modelį tokių gamintojų, kaip Cambridge Audio, Creek, Onkyo,
bet jų neteko čiupinėti.