Tema: Re: rekomendacija stiprintuvui
Autorius: psw
Data: 2013-03-21 14:57:11
Po neseniai girdėto ir, spėju, toje pačioje grupėje pozicionuojamo
Pioneer A-50, Yamaha A-S700 garsą vertinčiau kaip kiek nudusintą, pilką
ir neįdomų. Abiejų tikrai nelyginau "akis į akį", bet, "sportiniais"
tikslais, A-S700 buvo kažkada bandytas ir iš karto pamirštas, nes atrodė
toks "groja ir tiek". A-S700 tikrai net nepriartėja prie minėtų Rega ar
Vincent.
A-S700 gal tiktų "rėkiančiom" ar turinčiom prastesnius aukštadažnius su
nenuslopintu metalinės membranos rezonansu kolonėlėm. :)
Apie Q Acoustic 2050i rašo "good bass but lack a little agility and
attack", todėl, manau, joms reikia gerai žemus dažnius kontroliuojančio
stiprintuvo su gyvu, energingu garso charakteriu.

p.s: Yamaha R-S700 stereo resyverio nežinau, bet jis turėtų būti A-S700
stiprintuvo lygio arba dar prastesnis.
Jei reikia pusėtinai grojančio stereo resyverio, galima pažiūrėti į
Marantz SR5023 modelį, manau, bus geresnis už R-S700. Tačiau
vienareikšmiškai rekomenduočiau stereo stiprintuvą ir ne vien dėl
geresnės garso kokybės. FM radiją siūlau pamiršti, nes, anksčiau ar
vėliau, įsigijus tinklinį grotuvą (manau tai gręsia daugumai), kartu bus
ir internetinis radijo imtuvas su tūkstančiais pasaulinių radijo stočių,
tame tarpe ir lietuviškų.