Tema: Re: rekomendacija stiprintuvui
Autorius: eMJei
Data: 2013-04-11 23:25:39
istikruju gi, pagalvojau, yra du lygiai, suprask hiend ir nehiend:
kuomet jau "groja" ir ne. pvz NAD 320BEE yra nehiend, aparatas negroja.
Bet Cyrus groja. Ayre irgi, Focal Utopia irgi. Proac taippat.

Nesvarbu, kad netgi kai aparatas jau yra grojanciu kategorijos - visi
jie skirtingi. (Pvz nera vieno geriausio restorano mieste..) . Galbut tu
tarp tu skanesniu restoranu, turi susirades dar koki nors savotiska
laipteli, nuo kurio brauki bruksni ir atmeti viska kas jau kaip ir
groja, prie negrojanciu?

:)