Tema: Re: rekomendacija stiprintuvui
Autorius: Zydrunas <zydrunas @ ? skp.lt>
Data: 2013-03-20 18:41:12
Apie konkrečius modelius labai gražiai ir detaliai parašė psw, paantrinti
galėčiau dėl Rega Brio stiprintuvo - tikrai šaunus. Dar patiko Creek, tik aš
turiu senesnį modelį, beto ir muziką kitokią klausau.
Aš dar taip pasakyčiau iš savo patirties - 2000Lt tai suma, už kurią gali
nupirkti pakankamai gerai grojantį naują stiprintuvą, jei neieškosi
audiofilinių subtilybių (šokių muzikai gal to ir nereikia?). Pagrindinis
klausimas - kaip prisiderinti pagal kolonėles ir klausomos muzikos stilių.
Šiuo klausimu niekas nepadės, tik pats klausydamas gali nuspręsti. Kartais
būna taip, kad pačiam geriau skamba nebūtinai kitų labiausiai siūlomos
(asmeninė patirtis).
Dar platesni dirvonai, jei nebijai naudotų daiktų - pasirinkimas dar
didesnis. Aš pats pasirinkau šį kelią ir dabar džiaugiuosi Naim sistema,
kurios naujos tikrai nebūčiau įpirkęs.
Sėkmės paieškose, pačiame procese taip pat nemažai malonumo :)