Tema: Re: rekomendacija stiprintuvui
Autorius: Zydrunas <zydrunas @ ? skp.lt>
Data: 2013-03-21 11:06:38
Ne, aš nesuklydau :). Ir drįsiu nesutikti su Jūsų teiginiu arba tiksliau -
tik iš dalies.
Specialiai parašiau - "jei neieškosi audiofilinių subtilybių". Manau, kad
stiprintuvai, kaip ir kita audio aparatūra virš 2000-3000Lt yra ieškanties
subtilesnio, audiofilinio muzikos skambesio, niuansų, detalumo, bet nemanau,
kad visiems tai reikalinga. Todėl lieku prie savo nuomonės, kad galima
susirinkti sau gražiai grojančią sistemą ir iš pigesnių komponentų nei
4000Lt.
Iš kitos pusės galiu ir patvirtinti Tavo teiginį savo asmenine patirtimi -
sau susirinkau sistemą, kurioje nauji komponentai būtų iš 3500-4000Lt kainų
kategorijos, tik tiek, kad pirkau nenaujus. Bet čia jau buvo visas procesas,
beje dar galutinai nesibaigęs - ieškojimai, lyginimai, klausymai ir t.t. Ar
kiekvienam to reikia?