Tema: Re: rekomendacija stiprintuvui
Autorius: Dainius
Data: 2013-04-09 13:09:36
Projektavimo laikas be abejo svarbu. Bet dar svarbiau tai, kad tokie aparatai gaminami labai mažomis serijomis ir tas projektavimo laikas, štampų gamyba, etikečių dizainas etc. užkelia kainas iki tų pačių 100 000 už aparatą. Bet tai absoliučiai nereiškia, kad jis gros geriau nei jau atidirbtas, išlaižytas  ir išbandytas didelėse serijose gaminys. Manau, kad gali būti netgi atvirkščiai, kai dalis trūkumų išryškėja tik eksploatuojant masę tų aparatų skirtingose salygose (Aliaska- Brazilija). O kai gaminam 100 vienetų, tai kaip tada? Turim išskirtinės išvaizdos mažaserijinį aparatą, bet nebūtinai geriau grojantį nei serijiniai. Užtat galim pasigirti - štai aš galiu tokį nusipirkt :)