Tema: Re: rekomendacija stiprintuvui
Autorius: eMJei
Data: 2013-04-08 22:38:16
ir kokie tie subtilumai icetomai? Triangle Titus tau parodys kuom
skiriasi Valhalla nuo Odino, kokiu tau dar subtilumu reikia?

Perskaityk naujausia straipsni apie Proacus 100tinius Gramofone - vos
5700 Lt retailas. Manai kad tai besubtilus nehiendas? :)

Visu patirtis ir perklausose klausytos sistemos skiriasi, bet patikek
manimi, pilna to hiendo uz maziau nei 10.000 Lt. Ir tikro hiendo, o ne
"smagiai grojancio 1000 eur / komponentui hifijaus".