Tema: Re: Del koloneliu vietos
Autorius: robertas
Data: 2011-10-18 02:20:42
Nu kamon, chebryte, irasu studijose irasai irgi yra monitorinami su
"lentyninem", t.y. riboto dazniu plociu + su subwooferiu. Aisku,
saziningu delei reikia prideti, salia to buna ir kitos, tiek viso dazniu
plocio ir pan. Taip kad nereikia taip kategoriskai varyti, kad negalima
susikurti grazaus garso per 2.1 sistemele, jei su protu suderinti ir
pastatyti.

O temos autoriui, jei kalbant grynai apie garsa (o ne praktinius
aspektus, tokius kaip saules sviesa i telika ir t.t., kurie kartais
namuose irgi svarbus), esminis patarimas - statyti koloneles taip, kad
ju skleidziamo garso kryptis butu nukreipta isilgai kambario, siuo
atveju butu nuo lango link virtuves. Tuo butu bus maziau atspindziu nuo
sienu, taigi maziau rezonansu ir potencialiu visokiu baubimu ir kit.
nelygumu atkuriamoje dazniu juostoje.

(smalsu, kodel visi protingi kurmiai apie tai nieko nepasake, matyt buvo
uzsieme burnojimu pries subus ir lentynines koloneles...) :)