Tema: Re: Del koloneliu vietos
Autorius: [mikro]
Data: 2011-10-06 22:19:00
da pobarabanu man kryptingumo teorijos, as_sakau_ka_girdziu ir kaip tai man
malonu girdeti.
kiek as sistemu su subais girdejau, o girdet teko, vemt norisi, begt is to
kambario ir negirdet tos nesamones...
ir apskritai nesuvokiu, normalioje stereo aparaturoje nu nera to zemo
trukumu, ar cia jus norit, kad kaltu iki beprotybes...

"tOMZY"  wrote in message news:j6ku1c$2gn$1@trimpas.omnitel.net...

gal visgi pasiskaityk apie žemų dažnių kryptingumą.

"[mikro]"  wrote in message news:j6ktim$1sb$1@trimpas.omnitel.net...

ne nu, kaip galima muzika aplamai klausytis su subu?
subas - mono daiktas.
ausis zmogus turi dvi.
stereo efektai ir panorama ir t.t. buna ne tik aukstuose/vidutiniuose, bet
ir zemuose, ir net labai. tai ka gros tavo subas?
nezinau, as turiu dvi ausis, reikalingos ir dvi kolonos.
na arba +2 subai, ant kanalo po viena... jei jau taip...